کد خبر: 255680
۰
۰
نسخه چاپی

مردم کوهدشت در انتظار تکمیل بیمارستان رازی

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت نیازمند امکانات و تجهیزات پزشکی است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای اختصاص امکانات و تجهیزات پزشکی به این بیمارستان، عنوان کرد: وزیر بهداشت دستور اختصاص این امکانات مانند «ام آر آی»، «سی تی اسکن» و… را به بیمارستان کوهدشت داده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مرکز درمان بستر شهرستان رومشکان، بیان داشت: این مرکز از قبل یک سری تجهیزات داشت، همچنین تجهیزات جدیدی برای این مرکز در رومشکان اختصاص پیدا کرده است.

حجت الاسلام مبلغی، تصریح کرد: اما این تجهیزات کفاف حوزه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان را نمی‌دهد و مردم به تجهیزات و امکانات پزشکی بیشتری نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان دوم کوهدشت در حال اجرا است، گفت: تاکید ما بر تسریع در عملیات اجرایی این بیمارستان است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: ضرورت دارد که این بیمارستان هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

حجت الاسلام مبلغی که در برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، از پیگیری برای اختصاص اعتبار به این پروژه بیمارستانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر فازهای مختلف این پروژه به اتمام برسد و به سراغ تأمین تجهیزات پزشکی آن برویم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید