کد خبر: 255740
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برگزاری نشست شورای هماهنگی بخش مرکزی شهریار/ تعامل شورای بخش و شوراهای روستایی موجب توسعه خواهد شد

نشست شورای هماهنگی بخش مرکزی شهریار به ریاست غلامی بخشدار مرکزی شهریار پیرامون بررسی آخرین وضعیت و مسائل روستاهای بخش برگزار و بخشدار مرکزی بر لزوم حفظ شأن نظارتی شورای بخش مرکزی شهریار و تعامل روزافزون با شوراهای روستایی در راستای توسعه و خدمت به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی شهریار، نشست شورای هماهنگی بخش مرکزی شهریار به ریاست غلامی بخشدار مرکزی شهریار و با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

در این نشست رضا غلامی بخشدار بخش مرکزی شهریار با اشاره به قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران گفت: مطابق ماده ۷۰ از این قانون اختیارات و وظایف مهمی بر عهده شوراهای اسلامی بخش است و بایستی با همکاری مسئولین اجرایی منطقه در راستای رفاه و آبادانی روستاها تلاش کنند.

وی افزود: شورای بخش در ابتدا به عنوان تشکیل شوراهای روستاها یکی از اصول قانون اساسی و رکنی در دخالت مستقیم مردم در اداره امور منطقه مربوطه است که فرآیند مدیریت و برنامه ریزی روستایی بایستی با تعامل درونی و بیرونی صورت گیرد.

بخشدار مرکزی شهریار بیان داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف قانونی شورای بخش ایجاد هماهنگی لازم میان شوراهای روستاهای محدوده بخش و نظارت بر شوراهای روستاها و حسن اجرای مصوبات است و نبایستی شأن قانونی و نظارتی شورای بخش به دلایل مختلف خدشه وارد شود.

غلامی گفت: گسترش تعامل و همکاری میان شورای بخش مرکزی شهریار و شوراهای روستایی و اولویت قرار دادن منفعت مردم مورد نظر و تاکید همیشگی مجموعه مدیریتی شهرستان بوده است و ما نیز مسیر خدمت به مردم در کنار اعضای شوراهای اسلامی روستا ایستاده‌ایم.

برگزاری نشست شورای هماهنگی بخش مرکزی شهریار/ تعامل شورای بخش و شوراهای روستایی موجب توسعه خواهد شد

 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.