کد خبر: 255919
۰
۰
نسخه چاپی

کمر خمیده مردم زیر بار مشکلات اقتصادی و گرانی/ مسئولان تدبیر کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا در پیام ظهر آدینه خود به‌صورت مجازی ضمن اشاره به صحبت‌های این هفته رهبر معظم انقلاب در دیدار با رؤسای سه قوه و اعضای شورای هماهنگی اقتصادی بابیان اینکه دشمن با نشانه رفتن اقتصاد، علیه کشور ما متمرکزشده است، ابراز داشت: نام‌گذاری هرساله به نام موضوعات اقتصادی به‌خوبی نشان می‌دهد که معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن بیان اینکه تحریم‌ها واقعیت تلخی که جنایت آمریکا و شرکای اروپایی را بر ضد مردم ایران نشان می‌دهد، افزود: مردم تحت‌فشار اقتصادی قرار دارند و این در شرایطی که بسیاری از اقلام موردنیاز را از مردم دریغ کردند لذا برای علاج تحریم‌ها دو مسیر خنثی‌سازی و دوم رفع تحریم‌ها وجود دارد.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه برای رفع تحریم‌ها راهبرد مذاکره جواب نداد، ابراز داشت: بعد از کش‌وقوس‌های بسیار برجام تصویب شد اما رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از آن خارج و تحریم‌ها را مجدد برگرداند مذاکره با گروه پنج به‌علاوه یک صورت گرفت ولی نتیجه‌بخش نبود.

شریفی‌نیا بابیان اینکه راه خنثی‌سازی و غلبه بر تحریم‌ها علیرغم سختی اما خوش‌عاقبت است، تصریح کرد: مردم با مقاومت و مسئولان با تلاش و تحرک و تولید بیشتر و به کار بردن راهبردها و ابتکارات جدید می‌توانند تحریم‌ها را خنثی و دشمنان را در این راه مأیوس کنند.

وی افزود: شعار سال یعنی جهش تولید به حد انتظار تحقق نیافت و این مهم می‌طلبد تا دولت طی این چند ماه باقی‌مانده بازهم تلاش بیشتر کند تا با راه‌اندازی واحدها و کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل جوان‌ها سرکار رفته و اشتغال را بهبود بخشند.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه روی حرف دشمن مبنی بر اینکه گشایشی برای ما ایجاد کنند، نمی‌توان حساب کرد، ابراز داشت: آمریکا و اروپا برای ما کاری نکردند یاوه‌گویی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نشان داد که آن‌ها بمب‌های اتمی مخرب در اختیاردارند و به ما می‌گویند چرا موشک دارید چرا در منطقه دخالت می‌کنید در پاسخ ما باید آمادگی دفاعی داشته باشیم.

شریفی‌نیا تأکید کرد: مردم در فشار اقتصادی قرار دارند و کمرشان از مشکلات خمیده شده، نباید شاهد باشند اقلام موردنیاز آن‌ها هرروز باقیمت‌های گزاف و سرسامم آور در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود لذا مسئولان باید برای آن چاره‌اندیشی و تدبیر کنند.

به گزارش اقتصادآینده نیوز گرامی داشت هفته بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی از دیگر سخنان این هفته پیام امام‌جمعه آرادان بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید