کد خبر: 255985
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محمد فرید سپری جمعه شب در جلسه تنظیم بازار گوشت مرغ، اظهار کرد: کشتارگاه‌های استان موظف هستند روزانه میزان مرغ زنده کشتاری را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیریت توسعه بازرگانی سازمان اعلام نمایند.

وی افزود: در همین راستا کمیته نظارت بر مرغداری‌های استان با حضور جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و دادستان تشکیل شده است و این کمیته در شهرستان تا نیز همین روند را طی می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: مرغدارانی که از عرضه مرغ با قیمت مصوب به داخل استان خودداری کنند به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

سپری افزود: مرغداری‌ها باید اطلاعات خود را در سامانه در نظر گرفته شده ثبت کنند تا مرغداری‌های که تولید آنها به سن و وزن کشتار رسیده است اقدام به عرضه نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوع بودن خروج مرغ از استان، ضروری است واحدهای مرغداری بر اساس گواهی حمل دامپزشکی نسبت به تحویل مرغ تولیدی حداکثر تا ۷۲ ساعت اقدام نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: لیست مرغداری‌های که محصولات آنها آماده تحویل به کشتارگاه‌ها هستند تهیه می‌شود و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهند شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید