کد خبر: 256027
۰
۰
نسخه چاپی

۱۸ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیران بسیجی در سمنان آزاد شدند

سردار حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در هفته بسیج تا کنون از آزادی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این زندانیان با کمک خیران و بسیجیان و در راستای کمک مومنانه به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه برای آزادی زندانیان شش میلیارد ریال کمک مالی گردآوری شد، ابراز کرد: جمع آوری پول با کمک خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان دیگر در سطح استان نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان از تداوم کمک‌های مومنانه در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: توزیع تبلت و اقلام کمک آموزشی، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های جهادی و اعزام گروه‌های جهادی به نقاط مختلف و… در زمره خدمت رسانی‌های بسیج در این هفته است.

دامغانی با بیان اینکه امنیت و اقتدار، سلامت و بهداشت، سازندگی و همچنین خدمت رسانی چهار زمینه تلاش بسیجیان استان سمنان برای خدمت است، ابراز کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیجیان جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی و خیران در قالب کمک‌های مومنانه و مواسات و طرح‌های محله محور است.

وی بیان کرد: مرحله سوم رزمایش رفتار مومنانه از اول ماه ربیع‌الاول و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت همچنین باید گفت تا روز پنجم آذرماه سال جاری ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب این طرح در سطح استان و بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه توزیع این کمک‌ها با تشکیل ۱۰ کمیته زیر مجموعه در سطح استان انجام می‌شود، بیان داشت: یکی از این کمیته‌ها مسئولیت پرداخت هزینه بیمارستان و درمان و لوازم مورد نیاز بیماران کرونایی را بر عهده دارد و دیگر کمیته‌ها هر کدام مسئول تهیه اقلام معیشتی، شناسایی، توزیع و… هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید