کد خبر: 256264
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

چارت سازمانی آموزش و پرورش شهریار بایستی ارتقا پیدا کند

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به پیگیری زیربنایی مسائل آموزشی توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار، گفت: مطالبه به حق شهرستان در خصوص ارتقا چارت سازمانی آموزش و پرورش شهریار برای پاسخگویی مناسب به جمعیت ۱۷۰ هزار نفری دانش آموزی بایستی از سوی وزارت آموزش و پرورش عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در هفتمین نشست ویدیؤ کنفرانس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار در سال جاری اظهار داشت: شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهید و امت اسلامی ایران تسلیم عرض می‌کنم و این اقدام نشان از ضعف و استیصال دشمن است و قطعا انتقامی سختی در انتظار عاملان این جنایت خواهد بود.

وی افزود: در این مقطع تنها زمانی است که تمامی زمین‌های متعلق به آموزش و پرورش احصا شده است و در شورای آموزش و پرورش برای ساخت فضای آموزش برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار شهریار بیان داشت: کسب مدال‌های برتر المپیادی علمی توسط دانش آموزان شهریاری را تبریک عرض می‌کنم و از زحمات تمامی مدیران و کادر آموزشی شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.

طاهری گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش و کارگروه‌های تابعه بسیار مهم است و از مسؤولانی که در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنند گله گذارم، زیرا شورای آموزش و پرورش به صورت زیربنایی به دنبال حل مسائل آموزشی شهرستان است.

وی ادامه داد: جمعیت دانش آموزی ۱۷۰ هزار نفری شهریار با سازوکار موجود فعلی مطابقت ندارد و فشارهای مضاعفی بر دوش مدیران آموزش و پرورش شهرستان است و اگر بناست که فاصله خدماتی کاهش پیدا کند، بایستی مجموعه شورای آموزش و پرورش چابک باشد.

فرماندار شهریار اضافه کرد: بایستی چارت سازمانی آموزش و پرورش در شهرستان شهریار به نحوی ارتقا پیدا کند که پاسخگویی مناسبی به وضعیت فعلی داشته باشد و بایستی این مطالبه شهرستان از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهرستان‌های استان تهران عملیاتی شود.

چارت سازمانی آموزش و پرورش شهریار بایستی ارتقا پیدا کند

چارت سازمانی آموزش و پرورش شهریار بایستی ارتقا پیدا کند

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.