کد خبر: 256441
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جلسه کار گروه تخصصی باموضوع پیشگیری درمان وبازتوانی اعتیاد

جلسه کار گروه تخصصی باموضوع پیشگیری درمان وبازتوانی اعتیاد با حضور سرهنگ شاپور فلاحی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قدس، پروین یاری زاده رئیس بهزیستی شهرستان قدس، معاونت های تخصصی و مسئولین مراکز مشاوره در سالن جلسات بهزیستی قدس برگزار شد.

جلسه کار گروه تخصصی باموضوع  پیشگیری درمان وبازتوانی اعتیاد

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، این جلسه در خصوص بررسی راهکارهای پیشگیری ازاعتیادوعلل بازگشت  معتادین  بهبود یافته ترخیص شده از مراکزاقامتی به مصرف مواد خصوصامعتادین متجاهر وراههای مانایی بربهبودی آنان هم اندیشی وتبادل نظرصورت گرفت.

سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس گفت: در بحث ساماندهی معلولین باید دستگاههای دیگر از جمله شهرداری و فرمانداری نیز دخیل باشند .
ایشان فرمودند اقدامات و زحمات نیروی انتظامی زمانی مثمر ثمر خواهد بود که سازمان های ذیربط آموزش های لازم را به معتادین داشته باشند و مشاوره بعد ترک بسیار مهم می باشد.

رئیس اداره بهزیستی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور افراد شرکت کننده در جلسه گفت: اگر باهمکاری ادارات ذیربط برای افراد بهبود یافته کارگاه تخصصی و تولیدی در شهرستان قدس ایجادگردد  بسیار مفید خواهدبود و همچنین در کمپ های ترک اعتیاد می توان  مهارتهای فنی و حرفه ای به مددجویان آموزش داد.
پروین یاری زاده در ادامه سخنانش تصریح داشت اگر افراد بعد ازترک مورد حمایت قرار بگیرند و کارگاههایی که در شهرستان وجود دارد این افراد را به کار بگیرند معتادین بهبود یافته خیلی کمتر سراغ مواد مخدر می روند.

شایان ذکر است در پایان تفاهم نامه ای در خصوص   تولید محتوای آموزشی و پژوهشی باموضوعات پیشگیری،درمان وبازتوانی اعتیاد فی ما بین اداره بهزیستی شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قدس منعقد گردید.