حجت‌الله نجف‌پور در مظلومیت جان سپرد/هنرمندی از جنس باران

فریدون خسروی در خصوص شخصیت حجت‌الله نجف پور، هنرمند و بازیگر پیشکسوت رادیو، تلویزیون و سینمای کشورمان که روز گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد، اظهار داشت: بیش از ۳۰ سال با این هنرمند فرهیخته دوست بودم و سریال ۹۰ دقیقه‌ای «رنگ حساب» کار مشترک من و این هنرمند مرحوم بود.

وی افزود: آقای نجف‌پور در کنار ویژگی‌های هنری که داشت خصوصیات انسانی ویژه‌ای را داشت که که همه رفتار هنری‌اش را تحت تأثیر قرار می‌داد.

این بازیگر و منتقد سینما با بیان اینکه آقای نجف‌پور بسیار اهل مدارا، صفا و محبت بود، اضافه کرد: سال‌ها با وی همراه بودم اما نتوانستم نقصی را در رفتار وی پیدا کنم.

وی گفت: آقای نجف پور نماد خبرنگار مابانی بود، مانند باران هیچ انسانی در مواجهه با وی احساس بدی نداشت و همه با ستایش و احترام از وی یاد می‌کنند.

کارکردهای اخلاقی و توجه به خصلت‌های انسانی هدف فرهنگ و ادب است

خسروی با بیان اینکه کارکردهای اخلاقی و توجه به خصلت‌های انسانی هدف فرهنگ و ادب است، افزود: آقای نجف پور در میانسالی به این مهم دست یافته بود و به مرحله خودسازی رسیده بود.

وی ادامه داد: اما باید توجه داشته باشیم که آقای نجف پور در مظلومیت و معصومیت جان سپرد و آن هم به دلیل فروتنی و تواضع بیش از اندازه ایشان بود.

این منتقد سینما با بیان اینکه بازیگری و رفتار حرفه ای آقای نجف پور برای همه ثابت شده بود، تصریح کرد: ویژه‌ترین کارهای حجت‌الله در رادیو بود که کم هم نیستند.

وی ادامه داد: هر کس آقای نجف پور را بشناسد اصلاً به آثارش فکر نمی‌کند چرا که شخصیت او بیش از اندازه قابل احترام بود.

به گزارش خبرنگار ما، حجت‌الله نجف‌پور، هنرمند و بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون و سینما در ۶۹ سالگی بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد. وی بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، دوبله، نویسنده، تهیه کننده، گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی بود که علاوه بر صدای زیبا، قلم روان، قلبی خبرنگار مابان و روحی والا داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید