برگزاری "همایش بسیج" در شهرستان آران و بیدگل

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج، همایش بسیج به همراه تجلیل از رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی در شهرستان آران و بیدگل برگزارشد.

برگزاری "همایش بسیج" در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سعید ضابطی همزمان با بزرگداشت هفته بسیج، از برگزاری "همایش بسیج" در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: این همایش به منظور برگزاری انتخابات مجمع عالی بسیجیان، انتخاب رئیس، نائب رییس و بازرس به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی ناحیه، فرماندهان حوزه های بسیج، مسئول کانون بسیج هنرمندان و بسیجیان شهرستان در سالن 9دی با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزارشد.
در بخش دیگری از این همایش طی مراسمی از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای تشکیل کارگروه رسانه و فضای مجازی و وحدت رویه بوجودآمده با لوح سپاس توسط نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تقدیر شد.
سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در رابطه با تشکیل کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان که یکی از کارگروه های تخصصی ناحیه مقاومت بسیج می باشد اظهار داشت: این کارگروه در طول یک سال و نیم گذشته در شرایط خاص و مناسبتها توانست در زمینه پوشش اخبار و فعالیتهای شهرستان بالاخص در بحران بیماری کرونا با عضویت و تعامل بزرگمردان و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی با اطلاع رسانی اخبار و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان در زمینه پیگیری و مدیریت هوشمند و آگاهی بخشی به مردم نقش آفرینی کند.
سعید ضابطی رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل هدف از تشکیل این کارگروه را تبادل اطلاعات و اخبار و ساماندهی دقیق اخبار و رویدادها، استفاده از ابزار رسانه و خبر در راستای تحقق اهداف شهرستان عنوان کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید