کد خبر: 256537
۰
۰
نسخه چاپی

بزرگداشت شهید محسن فخری زاده در شیراز برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت اعمال تروریستی علیه ایران اسلامی، گفت: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن‌تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه این جنایت‌ها و اقدامات نابخردانه و بزدلانه، موجب افزایش انگیزه و اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، گفت: به طور قطع و یقین، راه پر افتخار این شهید گرانقدر و دیگر شهیدان عرصه علم و دانش، پرصلابت‌تر از قبل طی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در همین راستا و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع، طبق هماهنگی با صدا و سیمای مرکز فارس، این مراسم به صورت مجازی و پخش زنده تلویزیونی از شبکه فارس، برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای سهولت شرکت مردم قدرشناس استان فارس در مراسم مجازی، کاربران این امکان را خواهند داشت که علاوه بر دنبال کردن پخش زنده از کانال استانی، از طرق طریق تارنمای این شبکه به نشانی fars.irib.ir و صفحات اینستاگرام dezhkam_ir و iribfars در این برنامه شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید