کد خبر: 257029
۰
۰
نسخه چاپی

راه ارتباطی ۶ روستای پلدختر مسدود شد

سید حبیب الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر از انسداد راه دسترسی به شش روستای بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر خبر داد و اظهار داشت: روستاهای «دوست محمد»، «چالابه نادعلی»، «زمگه سوخته»، «آقامحمد»، «ذق برفی»، مسیر «کور شوراب علیشاه» و روستای «یاسر طایی» بخش معمولان راه ارتباطی آنها در جریان بارندگی‌های اخیر تخریب و مسدود شد.

وی، افزود: این روستاها با ۱۲۰ خانوار و ۴۵۰ نفر جمعیت هم اکنون علی رغم محرومیت برای تأمین آذوقه و مشکل مواجه هستند و متأسفانه امکان دسترسی به این روستاها نیست.

بخشدار معمولان، گفت: با پیگیری‌ها از طریق ستاد مدیریت بحران و راهداری برای رفع مشکل راه این روستاها که در بارندگی‌های گذشته با آسیب مواجه شده بود اما تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.

معاون فرماندار پلدختر نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم آباد که به علت سیل سال گذشته و بارندگی‌های اخیر نا ایمن شده تنها رانندگان محلی می‌توانند از این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.

نادیا امرایی، افزود: چهار اکیپ راهداری شهرستان پلدختر در محورهای مواصلاتی پلدختر - خرم آباد، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - گردنه «طول کش» مستقر هستند که به محض وقوع حادثه وارد عمل شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید