کد خبر: 259943
۰
۰
نسخه چاپی

دستگیری قاتل جنایت تویسرکان

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه و به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن شدن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

وی اظهار داشت: تیم‌های انتظامی با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و دو فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورد اشاره شناسایی و کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

وی با بیان اینکه با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند، ادامه داد: به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد (پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند، افزود: با کشف سه جسد دیگر، اجساد پنج عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

سردار امیری در خاتمه ضمن قدردانی از دستگاه محترم قضائی و سایر دستگاه‌های امنیتی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، نهایتاً شب گذشته قاتل در یکی از استان‌های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید