کد خبر: 260111
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تبریک رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، اسوه صبر واستقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

متن پیام دکتر کورش پرویزیان، بدین شرح است :
بسمه تعالی
پرستاران نماد مهر و محبت و ایثارگری اند.

حضرت زینب (س) را تجسم و نماد صبر جمیل نامیده اند که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت بودند.
نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) نشانه ی قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با همتی است که با الگو و سرمشق قرار دادن آموزه های دینی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده اند. امروز پرستاران و کادر سلامت کشورمان با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام بهداشت و درمان کشور به نمایش گذارده‌اند.
رشادت ها و جانفشانی های غرورآفرین پرستاران و کادر سلامت در مراقبت از بیماران مبتلا به «کرونا»، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای جامعه سلامت است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده شبکه بانک های خصوصی، ضمن ارج نهادن به زحمات و رشادت های پرستاران و مدافعان سلامت و ابراز همدردی با خانواده شهدای سلامت، ولادت خجسته و با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران گرامی و خانواده معزز ایشان و همچنین مشتریان و سهامداران گرانقدر و همکاران ارزشمندم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.