کد خبر: 260193
۰
۰
نسخه چاپی

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین (ع) همدان به یاران شهیدش پیوست

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه که پیش از این فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، سپاه استان کرمان، سپاه روح الله استان مرکزی و همچنین مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین را برعهده داشت پس از یک دوره بیماری سرطان و جراحت ناشی از دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.

در پی عروج ملکوتی جانباز سرافراز سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان، پیام تسلیتی از طرف سردار مجیدی و حجت الاسلام علی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان صادر شد.

متن پیام سردار مجیدی و حجت الاسلام علی به این شرح است:

عروج ملکوتی جانباز سرافراز فرمانده عالیقدر سپاه سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نمائیم.

بی تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی‌های سترگ و موفق آن سردار ارجمند و مخلص در سطوح مختلف فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح طی سال‌ها در فرماندهی سپاه همدان برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

اینجانبان از خداوند متعال با گرامیداشت یاد و خاطره الهام بخش او از درگاه حضرت کبریایی برای آن عزیز علو مرتبت و جایگاه و همجواری با شهیدان کربلا و برای بیت مکرم، بازماندگان گرامی و آحاد همرزمان دلاور ایشان ثبات قدم و پایداری در خدمت به اعتلای اسلام، انقلاب و ملت ایران طلب می‌کنم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید