کد خبر: 260349
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع بسته های معیشتی توسط هیئت رضوان الجواد(ع) در میان نیازمندان

علی خودمند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این هیئت از سال ۸۹ توسط دانشجویان انقلابی تأسیس شد و علاوه بر اجرای برنامه‌های مذهبی و کارکردهای فرهنگی اردوهای جهادی و اقدامات اجتماعی گسترده توسط این هیئت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توزیع شیر خشک میان زلزله زدگان سرپل‌ذهاب، اقدام در راستای کمک‌های مومنانه در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان، توزیع بیش از ۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی در ایام شهادت امام جواد (ع) و پخت و توزیع حدود ۱۰۰۰ بسته غذای گرم انجام بخشی از اقدامات اجتماعی محوری است که انجام شده است، افزود: اینها بخشی از فعالیت‌های این تشکل فرهنگی و مذهبی است.

خودمند با اشاره به تقارن شب یلدا و میلاد پر برکت حضرت زینب (س)،ادامه داد: در سالروز ولادت حضرت زینب س ۶۹ بسته معیشتی به نیت حروف ابجد نام مبارک حضرت زینب (س) توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی دقیق نیازمندان به کمک‌های مومنانه، افزود: شناسایی افراد بی بضاعت توسط خود دوستان هیئات صورت گرفته است و در این میان خیرین هم بسیار به این مجموعه کمک کرده‌اند.

خودمند توزیع درست و حفظ کرامت و عزت نیازمندان را از مهمترین ملاحظات این هیئت برشمرد و گفت: تلاش شده است این اقدامات به بهترین نحو صورت گیرد.

مسئول هیئت رضوان الجواد (ع) حضور در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های زنده از طریق اینستاگرام را یکی از راهکارهای انجام برنامه فرهنگی در شرایط جدید دانست و گفت: در تپه عباس آباد در ایام محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۱ شب برنامه بسیار باشکوهی اجرا شد که به جرأت می‌توان گفت یکی از برنامه‌های منسجم هیئات در شهر بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید