کد خبر: 260492
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تبریک دکتر بهزاد شیری به مناسبت آغاز 25مین سال فعالیت پست‌بانک‌ایران

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران طی پیامی آغاز بیست‌وپنجمین سال فعالیت این بانک را به مدیران و کارکنان، کارگزاران، مشتریان و سهامداران آن تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر بهزاد شیری به مناسبت آغاز 25مین سال فعالیت پست‌بانک‌ایران

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: متن پیام وی بدین شرح است؛
به نام خدا
اول دی‌ماه در تقویم تاریخِ پست‌بانک‌ایران، یادآور عهد و پیمانی‌ ا‌ست که به پشتوانه‌ی دانش و کاردانی در سایه‌ی صداقت، درایت و نوآوری، پیشرفتِ ایرانی آباد را اُمید داد.
حال در تقارن با نخستین روزِ زمستان که از بلندترین تاریکی شبِ سال، عبور کرده و چشم به‌راه درخششِ سپیدی برف است تا پژمردگی خزان را بپوشاند و بسترِ زمین را برای استقبال از بهاری سرسبز و پربار سیراب کند؛ ما نیز همچون بیست‌وچهار سالِ پیش از این، به روشنی فردای یلدا با درکنار هم بودن و فشردنِ صمیمانه‌ی دستِ همکاری و تلاش، دل به همّت و خدمت گرم می‌کنیم تا بتوانیم روزهای سخت و سرد اقتصادی را به اُمیدِ جلای آفتابِ تابانِ رونق و گشایش کسب‌وکارها، پشت سر بگذاریم.
اینک طلیعه‌ی بیست و پنجمین سال آغاز فعالیت پست‌بانک‌ایران به عنوان برترین بانک دولتی را چون تفأّلِ شبِ یلدا به لسان‌الغیب به فالِ نیک می‌گیریم و ضمن تبریک به همکارانِ عزیزم، سهامداران ارجمند و مشتریان گرامی، قادر متعال را شاکریم که در ربع قرن فعالیت بی‌وقفه، همواره اهتمام و اعتماد را سرلوحه‌ی عهد خویش قرار دادیم تا با پیمودن قلّه‌های تجربه و اُمید اُفق روشنی را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.