کد خبر: 260645
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح پتروشیمی هگمتانه همدان با ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سید سعید شاهرخی با بیان اینکه مشکلات پتروشیمی هگمتانه مثل مشکل آب و خوراک حل می‌شود، ادامه داد: با همکاری شرکت پتروشیمی و سرمایه گذار بخش خصوصی این پتروشیمی رسماً افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

شاهرخی با اشاره به اینکه این پروژه بعد از ۱۸ سال افتتاح خواهد شد، افزود: افتتاح پتروشیمی گام بزرگی در راستای خدمت به مردم استان همدان است.

وی با بیان اینکه این پروژه با تلاش و همکاری همه مجموعه‌ها این پروژه به بهره برداری می‌رسد، اضافه کرد: پتروشیمی هگمتانه علاوه بر اشتغال‌زایی، موجب ارزآوری و عدم نیاز کشور به واردات PVC گرند پزشکی خواهد شد که در خاورمیانه بی نظیر است.

استاندار همدان گفت: نمایندگان مجلس همکاری بسیار خوبی برای راه‌اندازی پتروشیمی داشتند که جای تقدیر دارد و از همکاری خوب شرکت پتروشیمی، سازمان صمت و شرکت آبفا، بانک‌ها و همه مجموعه‌هایی که در افتتاح و به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ همکاری کردند، کمال تشکر را دارم.

شاهرخی گفت: در شرایط تحریم افتتاح چنین پروژه‌های بزرگی خدمت اساسی به مردم استان و کشور خواهد بود و همه باید با وحدت و هم‌دلی در جهت توسعه استان و کشور تلاش کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید