کد خبر: 260735
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت ۲۲ کارگروه با موضوع مراسم بزرگداشت دهه فجر در گیلان

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به انقلاب ایران در همه مراحل با انقلاب‌های جهان متفاوت بوده است، اظهار کرد: مردمی بودم و حمایت اقشار مختلف مردم از انقلاب اسلامی کی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپرده امور در همه بخش‌ها به مردم از اولویت‌های مهم انقلاب اسلامی بوده است، افزود: مردمی برگزار کردن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید خود را مالک و آمر این برنامه‌ها بدانند، گفت: امروز تمام دشمنان داخلی و خارجی ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده انقلاب و نظام است.

وی بی تفاوتی مردم نسبت به انقلاب هدف دشمنان از ایجاد یاس و ناامیدی عنوان و اضافه کرد: متأسفانه برخی غرب زده در داخل نیز با زبان، قلم، رفتار و بی‌برنامگی زمینه این دلسردی را در میان مردم فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام اشجری در ادامه با اشاره به راه اندازی و فعالیت ۲۲ کارگروه با موضوع چهل و دهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: تبیین آرمان‌ها، ارزش‌ها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این کارگروه‌ها است که باید با استفاده از نوآوری و ابتکار عمل با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح فضای مجازی تهیه، تدوین و اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه سیاست کارگروه‌ها بر چهار محور محتوایی، رسانه‌ای، اجرایی و تبلیغی تعیین شده است، اضافه کرد: بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، امیدآفرینی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس مهمترین محورهای تبلیغی کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام اشجری به شیوع ویروس کرونا و تغییر اجرای مناسبت‌ها و برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: فعالیت کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر بر اصل سلامت محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استوار شده است.

وی با تأکید بر ضرورت خودداری ستاد ملی کرونا از اعمال سیاست‌های دوگانه در صدور مجوز فعالیت‌ها، اظهار کرد: عدم صدور مجوز برگزاری مراسم ولو به شکل نمادین و با رعایت توصیه‌های بهداشتی، شائبه نگرانی دولت از تریبون مناسبت‌های انقلاب اسلامی را به افکار عمومی متبادر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی گیلان از صدا و سیما و اصحاب رسانه خواست تا مطالبات عمومی مردم به ویژه جبهه انقلاب اسلامی را برای برپایی مراسم به شکل محدود و نمادین با رعایت توصیه‌های بهداشتی منعکس کنند.

وی همچنین تأکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا، لغو برگزاری مراسم را به آخرین روز و آخرین ساعات موکول نکند و از اعمال نسخه واحد برای تمامی شهرهای کشور خودداری کنند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید