کد خبر: 260736
۰
۰
نسخه چاپی
با تأمين مالی بانك صنعت و معدن به انجام رسيد؛

افتتاح قوطی سازی سينا كن در کرمانشاه

با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات ملی و استانی واحد توليدي قوطی سازی سينا كن ( زمزم كرمانشاه) كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين مالي شده است، صبح امروز سه شنبه دوم ديماه سال99 به بهره برداری رسید.

    افتتاح قوطی   سازی    سينا كن در     کرمانشاه

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از پايگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، این مجموعه كه با حضور پرويز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمانشاه، كلانتري مدیریت بانک صنعت و معدن استان کرمانشاه و مقامات استانی به بهره برداری رسید، بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور است که در زمینه تولید قوطی‌های آلومینیومی فعالیت دارد. ظرفیت تولید اسمی سالانه اين شركت ۷۶۰ میلیون قوطی شامل قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی مي باشد كه ظرفيت توليد اين محصول در کشور را به ميزان ۵۰ درصد افزايش مي دهد.
اين طرح با تسهيلات مصوب بانك صنعت و معدن به مبلغ 59 ميليون و 640 هزار يورو كه 40 ميليون يورو (معادل 12 هزار ميليارد ريال) از آن تاكنون پرداخت شده به مرحله بهره برداري رسيده است.
گفتني است، با افتتاح اين طرح در شهرك صنعتي بيستون كرمانشاه از خروج ارز از کشور جلوگيري می شود و امكان اشتغال 162 نفر به صورت مستقيم فراهم خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید