کد خبر: 260981
۰
۰
نسخه چاپی

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رومشکان معرفی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، طی مراسمی با رعایت پروتکل بهداشتی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رومشکان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، رعایت حقوق شهروندی در مأموریت‌های ناجا، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامین فرماندهی کل قوا را مورد تاکید قرار داد.

وی، افزود: رفتار شایسته مأموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان، تحقق پیدا می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، کنار مردم بودن را از ویژگی ممتاز کارکنان ناجا دانست و بیان داشت: اولین ویژگی ما در کنار مردم بودن است و بایستی در رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم بیشترین تلاش را داشته باشیم و شایسته‌ترین خدمات را به مردم عزیز ارائه دهیم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، ارتقا کیفی منزلت اجتماعی پلیس را در سایه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوی مأموران انتظامی باعث کسب عزت می‌شود و در سایه همین خدمت صادقانه است که خداوند توفیقات خود را شامل حال مجاهدان فی سبیل الله می‌کند.

وی، تصریح کرد: برنامه ریزی منظم و هدفمند، مهم‌ترین ابزار بهبود خدمت رسانی به شهروندان است که خوشبختانه در ناجا توجه ویژه ای به آن شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن تجلیل از مقام شهدا و با بیان اینکه شهدای عرصه نظم و امنیت، شهدای مدافعان حرم، وطن و حریم همگی بر گردن ملت حق دارند، اظهار داشت: اگر رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود این امنیت باثبات و مثال زدنی در کشور وجود نداشت؛ امنیت امروز خود را باید مدیون این عزیزان بدانیم.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، خدمت توأم با صلابت و احترام و اجرای صحیح قانون را از وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی، تأمین امنیت و آسایش فردی و اجتماعی مردم است و سازمان نیز خروجی کار خود را رضایت و خشنودی و آرامش مردم می‌داند.

در این مراسم حجت الاسلام «اکبر جلالی» به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان رومشکان معرفی شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید