کد خبر: 261837
۱
۰
نسخه چاپی

۹ دی روز ظهور مشروعیت و مقبولیت سیاسی نظام مقدس اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای یوم الله ۹ دی را گرامیداشتند. در این بیانیه آمده است:

(إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّیطَانِ تَذَکرُوا فَإِذَا هُم مُبْصِرُونَ) (اعراف: ۲۰۱)
یوم الله نهم دی سالروز تلاطم اقیانوس خروشان امت حزب الله و ملت عاشورایی ایران در خلق حماسه‌ی عظیم میثاق با ولایت و اعلام برائت از دشمنان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود. مهمترین ویژگی روز ۹ دی ۱۳۸۸ بصیرت و آگاهی و زمان شناسی مردم عزیز ایران بود که با حضور آگاهانه ی خود با ارزشها و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران و امام المسلمین و شهدا تجدید بیعت و میثاق نمودند و موجب فرو ریختن خیالات عنکبوتی بیگانگان و غرب پرستان در بازگشت حاکمیت طاغوت و استکبار بر ایران شدند.
حماسه ۹ دی حماسه عزّت و استقلال طلبی و شجاعت و هوشمندی ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم فتنه گران دلباخته آمریکا و اسرائیل بود.
روز به روز خشم و قهر مقدس متقین در مقابل هتاکی و حرمت شکنی های غافلان و مزدوران و مزد بگیران یزید پلید زمانه در حمله به مساجد و خیمه‌ها و پرچم‌های عزای حسینی (ع) بود. روز دفاع جانانه ایرانی غیرتمند از هویت و فرهنگ امام حسین (ع) و بار دیگر ظهور مشروعیت و مقبولیت سیاسی اصل ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی در برابر افکار و دیدگان جهانیان بود، روز تقوا و پرهیزگاری و روز روشنایی ضمیر بیدار دلان در برابر مرجفین و بیمار دلان داخلی و خارجی بود.
هرسال روز نهم دی روز نکبت و خجالت و شرمساری سران بی بصیرت و مستبد و یاران فتنه جنبش سبز اموی در کودتای مخملین مثلث شوم امریکایی، صهیونیستی و انگلیسی فتنه‌ی ۸۸ است.
امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که سردار غیرت و شجاعت ایرانی سپهپد شهید سلیمانی و دانشمند غیور و محبوب ایران شهید فخری زاده قهرمان آسمانی شده‌اند و بار دیگر قلم‌ها و زبان‌های منحرفان «یحرفون الکلم عن مواضعه» با نامه پراکنی ها و یاوه گویی ها در صدد قلب واقعیات و مشکلات خودکرده به دنبال ذبح حق و فتنه‌ی جدید هستند.
هواپرستانی امثال (خوئینی‌ها، امجدها، تاج زاده‌ها، حجاریان ها، نشریات زرد زنجیره‌ای و سران مرتجع و خشونت طلب و افساد طلبان مشارکت و مجاهدین و منافقین داخلی و خارجی با سینه‌های پر از حقد و کینه، پنجه بر آفتاب تابان ولایت مطلقه فقیه می‌اندازند و به دنبال دسیسه‌های تفرقه افکنانه و تحریف واقعیات و بزک نمودن ابر جنایتکاران تاریخ بشریت و قاتلان روز و شب امت اسلام و تطهیر عهدنامه ننگین برجام و حامیان جلادانی مثل روح الله زم و سایر مزدوران جیره بگیر سرویس‌های جاسوسی غرب هستند و هدفشان اینست که مردم، مشکلات ناشی از بی تدبیری اعوان و افراد اصلاح طلبان در دولت مرعوب و خسته را به فراموشی بسپارند و اذهان عمومی را منحرف به موهومات و لفاظی‌های دروغین خود سازند اما بدانند این ملت هشیار و آگاه با خون خود بر همان عهد با امامین انقلاب و شهیدان هستند.
اما امجد خود نیک می‌داند که در اولین درس تقوا و خودشناسی و خدا شناسی پای در گل مانده تا برسد به ولی شناسی (اللهم عرفنی نفسکفانک ان لم تعرفنی ولیک ضللت عن دینی).
امجد و امجدیون بدانند: از فرانسه پایگاه اصلی منافقین سیه دل و سیاه روی، از مرکز توهین به بزرگترین پیامبر خدا «صلی الله علیه و آله» نمی‌توانند جای ظالم و مظلوم و جلاد و شهید را عوض و حافظه مردم ایران را از حقیقت نور به ظلمات کفر منحرف کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید