کد خبر: 262185
۰
۰
نسخه چاپی

آمران و ناهیان باید به مطالبات مردمی توجه کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه توجه به امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه ای به فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار حرکت جهادی در تمامی عرصه‌ها شد و افزود: بی توجهی متولیان امر در زمینه تعطیلی شرکت‌ها و ویرانگری‌های محیط زیست قابل قبول است.

وی با اشاره به نتایج مثبتی اقدامات رئیس قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد، اضافه کرد: فعالیت اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان نیز موفقیت آمیز است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه گفت: پژوهش‌های موجود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید در عرصه میدانی ملموس قابل مشاهده باشد.

آیت الله فلاحتی خواستار توجه بیشتر امران به معروف و ناهیان از منکر مطالبات مردمی را در اولویت قرار دهند، گفت: رسانه‌ها نیز با تولید محتوا در این زمینه نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ دینی در جامعه به عنوان بازوی شورای فرهنگ عمومی شناخته می‌شود، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات ناشایست در دستگاه‌ها را رصد و پیگیری کنند.

تشکیل نخستین دفتر پژوهشی امر به معروف و نهی از منکر کشور در گیلان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نخستین دفتر پژوهشی کشور در استان، افزود: یکی از سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر احیای این ستاد در نگاه مردم است.

حجت الاسلام سجاد سرافراز همچنین به فعال کردن کارگروه‌های تخصصی این ستاد در استان اشاره و اظهار کرد: تا به امروز ۴۰ گروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان تشکیل شده است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید