کد خبر: 262270
۰
۰
نسخه چاپی

رفتارهای پوپولیستی هیچ سودی برای مردم ندارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فیصل دانش پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به جلسه شماره ۲۰۹ که هیئت رییسه مورد خطاب قرار گرفته بود، گفت: همه ما شرایط بد و رکورد اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از کرونا را می دانیم و باید شعارها و انتقادات را بر مبنای این مشکلات، واقع بینانه بیان کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه هنگامی که به انتخابات شورا نزدیک می شویم، بعضی به حرکات پوپولیستی روی می آورند و طرفدار حقوق کارگر می شوند و انتقادات داغ اما بدون راهکار منطقی می کنند. اینگونه رفتارها جایز نیست زیرا هیچ سودی برای مردم ندارد.

به گفته دانش، بنده رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه را نوعی خود زنی می دانم. زیرا همه ما در مسئولیت های مختلف بودیم و هستیم و در قبال وقایع موجود مسئولیم. بعضی از اعضا بدون در نظر گرفتن مشکلات، مدام از حقوق کارگران و کاستی های موجود می گویند، ضمن اینکه همه اعتقاد داریم بحث حقوق کارگران و بیمه آنها که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند می بایست اولویت اول شهرداری باشد. اما کمی هم واقع بین و منصف باشیم و عملکرد مثبت را هم ببینیم و بیان کنیم.

نائب رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: عقیده دارم نباید سیاه نمایی کرد و به طور پیوسته در حال مچ گیری بود. ایرادهای پیاپی مانع از خدمات رسانی و کارآمدی است و برخی ایرادها به شهرداری مانع اقدامات کارشناسی در عملکرد این نهاد است.

وی افزود: وقتی انتقاد می کنیم که چرا فرضا پروژه شهر بازی اجرا نشده؟ آیا به این موضوع توجه کرده ایم که چند درصد از بودجه محقق شده؟ آیا مشکلات اساسی تر حل شده؟ آیا با این شرایط بد مالی، الویت با ساخت شهر بازی است؟!! فراموش نکنیم ما قسم خورده ایم صرفه و صلاح شهرداری و مردم شهر را هر دو با هم ببینیم.

دانش اضافه کرد: بنده قصد ندارم از شهرداری جانبداری کنم و نمی خواهم منکر کاستی های این نهاد باشم، اما توجه داشته باشیم، شهرداری جدا از مردم نیست، شورا و شهرداری هر دو مسئولیت خدمات رسانی به مردم را دارند و اعضای شورا ضمن حفظ جایگاه نظارتی خود باید با ارائه طرح و پیشنهادات سازنده شهرداری را یاری کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید