کد خبر: 264107
۰
۰
نسخه چاپی

تمهیدات بانک سرمایه به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

بانک سرمایه به‌منظور تسهیل در استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، سقف انتقال وجه کارت به کارت را به 10 میلیون تومان افزایش داد.


تمهیدات بانک سرمایه به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به روند صعودی همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، بانک سرمایه سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 60 میلیون ریال در هر شبانه‌روز از مبدأ هر کارت به 100 میلیون ریال افزایش داد.

بانک سرمایه در اقدامی دیگر به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی سرمایه که تا پایان سال جاری منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، به مدت یک سال تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال گردیده است. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آن‌ها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های اینترنتی به‌جای ثبت تاریخ انقضای درج‌شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.

شایان‌ذکر است با توجه به ضرورت کاهش جابجایی فیزیکی پول نقد و استفاده از اسکناس به‌عنوان یکی از منابع انتقال‌دهنده عوامل بیماری‌های عفونی، پیش‌ازاین سقف مبلغ صدور کارت‌های هدیه بانک سرمایه نیز از 5 میلیون ریال به مبلغ 20 میلیون ریال افزایش یافته‌بود.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید