کد خبر: 264509
۰
۰
نسخه چاپی

همواره بانک مهر ایران را به همه توصیه کرده‌ام

در سالروز تأسیس بانک مهر ایران مدیر شعب استان قزوین با حضور در دفتر امام جمعه قزوين ضمن تقدير و تشکر از حمايت‌هاي همه جانبه ايشان گزارشي از عملکرد اين بانک در استان ارائه كرد.

همواره بانک مهر ایران را به همه توصیه کرده‌ام

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، حسن میرزاعبدالهی‌ها در سالروز تأسيس اين بانک با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در استان قزوين، رسالت اين بانک را دستگيري از اقشار نيازمند و حرکت در مسير رفع محروميت‌ها برشمرد.

مدیر شعب استان قزوین بانک مهر ایران با بیان اينکه به برکت قرض‌الحسنه و حمايت‌هاي خيرين توانسته در شرايط اقتصادي خاص حاکم بر جامعه بيش از ۱۰ ميليون نفر را به عنوان مشتري جذب نموده و همه منابع قرض‌الحسنه جمع‌آوري شده را در قالب طرح‌هاي مختلف تسهيلاتي به متقاضيان و نيازمندان ارائه كند.وی ضمن تشریح طرح همیاران مهر و طرح رویش مهر از اين دو طرح به عنوان نوآوري‌هاي نظام بانکداري اسلامي در اين بانک ياد کرد.

نماینده ولی فقیه استان قزوین در اين ديدار ضمن تشکر از خدمات ارزنده اين بانک اظهار کرد: خداي متعال کساني كه از دين ابراهيمي روي‌گردان هستند را سفيه ناميده و در سوره نساء آيه ۶ تأكيد كرده اموال خود را به سفيهان نسپاريد. بر اين اساس به ترويج رفتار مبتني بر نگهداشت پول در جايي كه به نفع محرومان است پرداخته و همواره بانك مهر ايران را به همه توصيه كرده‌ام.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی به اهميت قرض‌الحسنه در نظام ديني اشاره کرد و افزود: خداوند فرموده اگر قرض‌الحسنه داديد، مال شما افزايش مي‌يابد و اين معامله‌اي است که با خداوند انجام مي‌دهيد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: دين تأکيد کرده که ربا حرام است و رباخواران نيز جزو سفيهان محسوب مي‌شوند؛ اين مسائل ديني پشتوانه‌هاي حركت شما در امور بانكي و اقتصادي است و بحمدالله شما در اين مقوله خوب عمل كرده‌ايد. همواره تلاش كنيد تا ذره‌اي ربا در كارتان نباشد و اگر اين مهم را با جديت نهادينه كنيم، بخشي از پازل اقتصاد اسلامي شكل مي‌گيرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه پول حاصل از ربا نزد خدا جایگاهي ندارد، اظهار کرد: بناي خدا بر اين است که ربا را نابود کند و اين مهم يقيناً تحقق مي‌يابد و اين بسترسازي‌ها در راستاي رسالت كاري شماست.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید