منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان بیمه می‌شود

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، کریم زارع ظهر سه شنبه در آئین انعقاد قرار داد یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی، سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان با عنوان «نذر حاج قاسم» با بیان اینکه تاکنون پروژه‌های مشترک زیادی را با سپاه صاحب الزمان (عج) اجرایی کرده‌ایم، اظهار داشت: این پروژه‌ها در زمینه کاهش محرومیت‌ها به ویژه در زمینه مسکن تأثیر بسزایی داشته است.

ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی طی یک سال

وی با بیان اینکه کمیته امداد در سه بخش کمک هزینه خرید، تعمیرات و ودیعه مسکن به نیازمندان کمک می‌کند، ادامه داد: سال گذشته در مناطق شهری و روستایی بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در استان اصفهان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خریداری و تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در بخش تعمیرات نیز در بیش از سه هزار واحد مسکونی فعالیت داشته‌ایم، اضافه کرد: برای ودیعه نیز در شهرهای کوچک ۲۰ میلیون تومان و در شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان به هر مددجو اهدا می‌شود.

۶۰ میلیارد تومان برای ساخت منزل مددجویان هزینه شد

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن هزینه شده است، ابراز داشت: این هزینه از محل کمک خیران، بودجه کمیته امداد، بسیج سازندگی و … بوده است.

زارع با تاکید بر اینکه پرداخت هزینه انشعابات آب، برق، گاز و تلفن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد برای یک بار رایگان است، ادامه داد: برآیند این موضوع ساخت و تجهیز منازل مسکونی خوبی است.

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان ودیعه مسکن به نیازمندان

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان در بخش ودیعه و پنج میلیارد تومان در بخش تعمیرات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه منزل مسکونی همه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان بیمه می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته در این زمینه خساراتی پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید