کد خبر: 264925
۰
۰
نسخه چاپی
در پیام تبریک دکتر غلامرضا سلیمانی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی عنوان شد:

صنعت بیمه به صندوق تامین خسارت های بدنی به چشم یک مکمل با ارزش می نگرد

صندوق تامین خسارت های بدنی، نهادی از جنس بیمه و نمادی ارزشمند از خرد جمعی بیمه­ گران برای جبران خساراتی است که به دلایل فنی، حقوقی و تخصصی بر عهده صنعت بیمه نیست اما در راستای تامین آرامش جامعه و مسئولیت­ های اجتماعی نسبت به ایفای آن­ها تلاش می­ کند.

صنعت بیمه به صندوق تامین خسارت های بدنی به چشم یک مکمل با ارزش می نگرد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در پیام تبریکی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارتهای بدنی از خدمات ارزشمند مدیرعامل و کارکنان آن قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، صیانت از دستاوردهای صنعت بیمه در آرامش­ بخشی و پشتیبانی از بیمه­ گران در ایفای ماموریت های محوله و همراهی مسئولانه در کنار بیمه گران، از اختصاصات "صندوق تامین خسارت­های بدنی" عنوان شده است. رئیس شورای عالی بیمه از مولفه هایی نظیر تقویت اعتماد عمومی به اداره کشور و توجه به تامین امنیت خاطر جامعه به عنوان انگیزه های تاسیس صندوق تامین خسارت­های بدنی یاد شده است.وی می افزاید: نگاهی گذرا به گستره و پوشش فراگیر صندوق، این حقیقت را به اثبات می­ رساند که طراحان آن تا چه اندازه به حمایت از خسارت­ دیدگان حوادث فاقد مقصر می­ اندیشند و به بازیابی و بازتوانی قربانیان آن اهتمام می­ ورزند.
در این پیام آمده است: صنعت بیمه در کنار ایفای تعهـدات حرفـه­ ای خود، به صنـدوق تامین خسارت­های بدنی به چشم یک مکمل با ارزش می­ نگرد و این واقعیت را درک کرده که درخشش آن می­ تواند فضای صنعت بیمه را نیز درخشان­ تر کند و به تعمیم این صنعت مادر منتهی شود. انضباط مالی، پرهیز از اسراف، اصرار بر هزینه­ کرد مناسب و گریز از انحراف منابع از دیگر نقاط قوت این صندوق معرفی شده است.
 رئیس کل مرکزی ضمن تبریک ۲۳ دیماه، سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی، از تلاش­ های صورت گرفته توسط اعضای مجمع عمومی، هیات نظارت، مدیرعامل و همکاران ایشان در راستای تامین مطالبات عمومی و مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص کاهش تلفات جاده ای و حمایت از اقشار آسیب­ پذیر، سپاسگزاری کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید