اختصاص بیش از بیست و یک میلیارد تومان وام به موسسات و مربیان قرآنی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم نمود که موسسات فرهنگی قرآن و عترت نیز از این امر مستثنی نبودند.

اختصاص بیش از بیست و یک میلیارد تومان وام به موسسات و مربیان قرآنی

به گزارش اقتصاد آینده / حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی گفت: وام کرونا برای مدیران و مربیان موسسات فرهنگی قرآن و عترت می باشد که به ترتیب حداکثر 30 میلیون و 9 میلیون تومان با نرخ سود 12 درصد اختصاص می یابد.
در استان اصفهان تاکنون 1756 نفر امکان دریافت وام دارند که از این تعداد1461 نفر مربی و 295 مدیران موسسات قرآنی هستند. این موسسات شامل موسسات زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی می باشند.
جمع تقاضای وام کل فعالان قرآنی استان تاکنون دو میلیارد و صد و هشتاد و یک میلیون تومان می باشد که پس از بررسی نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.لازم به ذکر است زمان ثبت نام وام کرونا تا 30 دی ماه سال جاری در سایت corona-kara.mcls.gov.ir  امکانپذیر است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید