فراخوان دومین جشنواره ملی «چلچراغ آسمانی»

دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانواده طلاب هنرمند و مؤسسه خانواده عقیق برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره ملی «چلچراغ آسمانی»

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دومین جشنواره «چلچراغ آسمانی» از سوی معاونت قرآن و  عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانواده طلاب هنرمند و مؤسسه خانواده عقیق برگزار می‌شود.

فراخوان بخش تولید محصول و اثر هنری در دو رده عمومی و ویژه اعلام شده است؛ در رده عمومی، همه تولیدکنندگان آثار هنری می‌توانند شرکت کنند و در بخش ویژه، فقط افرادی که تجربه تولید اثر هنری دارند، می‌توانند یکی از آثار گذشته خود را در قالب روایت کوتاه داستانی، فیلم کوتاه (داستانی و مستند)، پادکست، گرافیک (عکس‌نوشته و غیره) و یا آثار تصویری متحرک (موشن‌گرافی، پارالکس فوتو، کلیپ کامنت و غیره) ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، توسط هیئت داوران بررسی و با دیگر آثار مقایسه می‌شوند و اگر مورد تأیید داوران قرار گیرند، کمک هزینه تولید اثر پرداخت می‌شود و صاحب اثر می‌تواند در کارگاه‌های تولیدی شرکت کند.

در بخش توزیع اثر هنری، افرادی که با فضای مجازی آشنایی کامل دارند و ممکن است دارای سایت، نرم افزار و یا کانال اجتماعی باشند، می‌توانند پس از پایان بخش تولید آثار هنری، فعالیت خود را آغاز کرده و آثار ارسالی برگزیده را در شبکه‌های اجتماعی توزیع کنند.

موضوعات جشنواره شامل دو فهرست مشتمل بر 20 آیه و 20 حدیث درباره سبک زندگی اسلامی است که شرکت‌کنندگان باید آثار جشنواره را با محوریت این موضوعات تولید کنند.

در این جشنواره، همه شرکت کنندگان می‌توانند آثار دیگران را قضاوت کنند و به آنان رأی دهند، در نهایت با مجموع امتیازها، برگزیدگان معرفی می‌شوند.

مربیان و اساتید این جشنواره از میان هنرمندانی هستند که تجربه تولید محتوای هنری-رسانه‌ای با محتوای قرآن و عترت در فضای مجازی را داشته‌اند.

 در این جشنواره، به برگزیدگان جشنواره با توجه به کیفیت آثار مبالغ 300 هزار تومان تا پنج میلیون تومان اهدا می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به نشانی https://ayat.farhang.gov.ir/fa/event/view/10530 و یا در شبکه‌های اجتماعی به نشانی aghighfamily@ مراجعه کنند و یا با شماره‌های تلفن 02537848919 و یا 09196929727 تماس بگیرند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید