کتاب شِفا به چاپ رسید

مهدی نصر، ناشر کتاب «شِفا» با اشاره به انتشار کتاب «شِفا» در اصفهان اظهار داشت: این کتاب در سه جلد تدوین شده است که جلد اول منتشر و جلد دوم و سوم با هم تلفیق و در یک جلد به چاپ رسید.

وی با بیان اینکه در کتاب «شِفا» به راهکارهای ساده و کاربردی طب سنتی برای ویروس کرونا پرداخته شده است، ابراز داشت: در جلد اول به موضوعات و راهکارهای پیشگیری از بیماری کرونا در قالب ۱۴۴ صفحه پرداخته شده است.

ناشر کتاب «شِفا» با بیان اینکه متن تدوین شده در این کتاب بسیار روان و برای همه گروه‌های سنی و با هر سطح سوادی قابل درک است، ادامه داد: در جلد دوم و سوم این کتاب نیز به مراقبت‌های دوره درمان و بازتوانی بیماری کرونا پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در کتاب «شِفا» به روش‌های توصیه شده برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در پزشکی نوین و طب سنتی پرداخته شده است، افزود: این کتاب برگرفته از اظهارات دکتر مژده پورحسینی است که وی از سویی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی قم و از سوی دیگر دارای مدرک دکترای طب سنتی است.

نصر با بیان اینکه جلد اول این کتاب در دو هزار نسخه به چاپ رسیده است، ابراز داشت: چاپ دوم این کتاب را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه جلد دوم و سوم این کتاب نیز آماده چاپ است اما هنوز مجوز چاپ را دریافت نکرده‌ایم، اضافه کرد: این کتاب به همت کمیته امور معنوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان تدوین و منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید