نیروی انتظامی با چهار هزار تارنمای متخلف در دوران کرونا برخورد کرد

سردار سرتیپ حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران خبرنگاران و صدا و سیما در کاشان با تبیین فعالیت‌های نیروی انتظامی در دوران کرونا افزود: یکی از فعالیت‌های کارساز این نیرو در دوران شیوع کرونا موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل ترددها، نظارت بر صنوف و برخورد با محتکران است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مراکز نیروی انتظامی کشور در دوران شیوع کرونا در اختیار عموم بود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در زمینه هوشمندسازی پلیس در سال جاری اقدام‌های مطلوبی در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۰ خدمات این نیرو به مردم به طور کامل هوشمندسازی شود.

سردار اشتری با اشاره به اقدام‌های گسترده‌ نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود: این نیرو امسال از باندها، شبکه‌ها و خرده فروشان مواد مخدر اشراف اطلاعاتی خوبی داشت و به نتایج خوبی رسید.

وی خاطر نشان کرد: کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۳۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر جایگاه و موقعیت جغرافیایی ویژه کاشان در کشور خاطر نشان کرد: ساختار، تجهیزات و نیروی انسانی فرماندهی انتظامی این شهرستان تقویت می‌شود.

سردار اشتری روز چهارشنبه در سفری از پیش اعلام نشده به کاشان با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و از فرماندهی انتظامی کاشان بازدید کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین با خانواده شهیدان بارفروش نیز دیدار و گفت‌وگو کرد؛ این خانواده کاشانی چهار برادر شهید به نام‌های محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش تقدیم انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید