مس سونگون میزبان شیرازی‌اش با ۷ گل درهم کوبید.

مس سونگون میزبان شیرازی‌اش با ۷ گل درهم کوبید.

 

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : تیم مس سونگون ورزقان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال و در یک بازی یک طرفه میزبانش را با ۷ گل درهم کوبید.

 

 در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) تیم مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به یک پیروزی پرگل خارج از خانه دست یافته و میزبانش را گلباران کرد.

 

مسی‌ها که همزمان با سایر دیدارهای این هفته از ساعت ۱۵ در زمین ایمان شیراز به مصاف این تیم قعرجدولی رفته بودند، در پایان و در یک بازی آسان موفق شدند حریف خود را با نتیجه پرگل ۷ بر صفر درهم بکوبند.

 

نماینده فوتسال آذربایجان در نیمه اول ۲ بار و در نیمه دوم نیز ۵ بار دروازه رقیب شیرازی را باز کرد. حمزه کدخدایی، میثم خیام، سالار آقاپور (۲ گل)، مصطفی نعمت‌وند، بابک نصیری و علیرضا عسگری گل‌های مس را به ثمر رساندند.

 

این نتیجه درحالی رقم خورد که لاله‌های نارنجی، فرهاد فخیم، کاپیتان و ستاره تاثیرگذارشان را در ترکیب نداشتند. همچنین باید به کلین‌شیت دوباره مس بعد از انتخاب علیرضا صمیمی سنگربان این تیم به عنوان یکی از ۱۰ نامزد نهایی کسب جایزه برترین گلر جهان اشاره کرد.

 

با این برد، مس سونگون سومین پیروزی‌اش را در فصل جاری جشن گرفته و تا حدودی به وضعیت خود در جدول گروه دوم لیگ برتر فوتسال سروسامان داد. مسی‌ها ۱۰ امتیازی شده و در مکان سوم این گروه قرار گرفتند.

 

در سمت مقابل اما تیم نگون‌بخت شیرازی پنجمین باخت پیاپی‌اش را متحمل شده و بدون امتیاز از قعر جدول این گروه تکان نخورد.

 

گفتنی است، حاشیه مهم بازی دو تیم حضور سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال کشورمان به همراه میشاییل پطروس مربی دروازه‌بانان این تیم در سالن مسابقه بود که به عنوان تماشاگران ویژه این بازی را نظاره کردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید