کد خبر: 265187
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

وضع جاده شهرک صنعتیسالاریهبا عبور روزانه ۸هزار کارگر اسفناک است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنج شنبه و همزمان با پنجشنبه‌های حمایت از تولید در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک سالاریه، با انتقاد شدید از عدم اقدام جدی مسئولان امر گفت: جای تأسف است که برای جهش تولید و رسیدگی به دغدغه‌های تولید دلسوزی نیست و وضع جاده شهرک صنعتی «سالاریه» با عبور روزانه ۸ هزار کارگر اسفناک است

محمودی افزود: از قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه پاسداران درخواست شده در این امر وارد شود و به دیار ۱۵ خرداد خدمت کرده و حق مردم و تولید را ادا کند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: از مسئولان اجرایی انتظار است در کف میدان به نیازهای تولید رسیدگی کنند چرا که وضعیت موجود قابل قبول نیست.

غلامحسین هاشمیه، مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین نیز در حاشیه این بازدید با انتقاد از وضعیت آسفالت مسیر ورامین به این شهرک گفت: این جاده شبیه منطقه جنگی شده است و ما دیگر نمی‌توانیم جوابگوی مدیران و کارگران شهرک باشیم.

وی افزود: واقعاً خسته شده‌ایم به هر مسئولی که دیدیم مشکلات را منتقل کردیم ولی فقط وعده واهی شنیدیم و بنده، شرمنده تولیدکنندگان هستم و جوابی ندارم.

هاشمیه در پایان گفت: تکمیل این جاده که حدود ۳ کیلومتر است حداقل کاری است که مسئولین باید برای حمایت از تولید انجام دهند که تاکنون همتی ندیدیم باید با التماس تولید کنندگان را با مشکلات موجود که خودشان دارند، در این شهرک نگه داریم تا خط تولید کشور لنگ نماند و این عزیزان به جای دیگر نروند.

بر اساس این گزارش شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر ورامین در ۱۵ کیلومتری شهرستان ورامین قرار دارند و روزانه ۸ هزار کارگر با ۳ هزار خودروی سبک و سنگین در این مسیر تردد دارند که نبود جاده مناسب خصوصاً در تاریکی شب مشکلات فراوانی را برای آنان که در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند به وجود آورده است.

گفتنی است، این دو شهرک با حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با تولیدات منحصر به فرد و بعضاً کمیاب به قطب صنعت و تولید استان کشور و استان تهران تبدیل شده‌اند.
بر اساس این گزارش، مشکلی که در راه تولید کنندگان و کارگران این عرصه قرار دارد جاده بسیار ناهموار این مسیر از سمت ورامین به این دو شهرک می‌باشد، که حدود ۳ کیلومتر آن بسیار نامناسب می‌باشد.
 


 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.