کد خبر: 265239
۰
۰
نسخه چاپی

بررسی ظرفیت‌های پارسیلوندر مجمع تشخیص مصلحت نظام

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هیئتی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی ظرفیت‌های کارخانه «پارسیلون» خرم آباد و تبدیل شدن این کارخانه به منطقه ویژه اقتصادی به لرستان سفر کردند.

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از کارخانه «پارسیلون» خرم آباد، اظهار داشت: «پارسیلون» خرم آباد نماد صنعت استان لرستان بوده است.

«پارسیلون» منطقه ویژه اقتصادی می‌شود؟

وی با اشاره به اینکه «پارسیلون» به دلیل عدم اهلیت سرمایه گذاری که آن را تحویل گرفته است، امروز به این روز افتاده است، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار در رابطه با این کارخانه پیش رفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته «پارسیلون» خرم آباد با تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی، تعیین تکلیف شود.

۴ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود

ویسکرمی، تاکید کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبدیل این صنعت به منطقه ویژه اقتصادی به قانون تبدیل خواهد شد و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند.

وی، گفت: با اعمال معافیت‌های مالیاتی و همچنین اختصاص تسهیلات، قطعاً بخش خصوصی انگیزه زیادی برای فعالیت در این منطقه را خواهد داشت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با تبدیل «پارسیلون» خرم آباد به منطقه ویژه اقتصادی، می‌توان چهار هزار فرصت شغلی را در استان ایجاد کرد.

از «پارسیلون» برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی دفاع می‌کنیم

هاشم بیگی نماینده کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلح نظام نیز در این رابطه، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، ما به این جمع بندی رسیده‌ایم که «پارسیلون» خرم آباد ظرفیت تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی را دارد.

وی، عنوان کرد: در این رابطه دفاع خود را هم انجام خواهیم داد.

نماینده کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه بقیه اقدامات در جلسه رأی گیری شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: به احتمال زیاد این جلسه در بهمن ماه و یک تا دو ماهه قبل از پایان سال برای تعیین تکلیف «پارسیلون» برگزار خواهد شد.

هاشم بیگی با تاکید بر اینکه «پارسیلون» در کشور یک برند است، ادامه داد: «پارسیلون» برای مردم لرستان یک نوستالژی است و هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که وضعیت کارخانه را اینگونه ببینیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید