کد خبر: 265361
۰
۰
نسخه چاپی

ایام فاطمیه محور اتحاد و انسجام مسلمانان شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک اظهار داشت: رکن وکیل و شناخت امامت و ولایت اصل بنیادی اسلام است ،و تمام دین اسلام بر امامت بنا نهاده شده است و همچنین اصول و فروع دین ما بر این اصل بنا نهاده شده است.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه،ما مسلمانان باید ایام فاطمیه به یک فرصتی جهت انسجام و وحدت مسلمانان تبدیل کنیم خاطرنشان کرد: تمام دین اسلام بر اصل امامت بنا نهاده شده است، و از آنجایکه حضرت فاطمه(س)  اصل امامت و ولایت را عامل انسجام و وحدت  می داند و نظام بخش اسلام اصیل می داند، پس این ایام به روزهای وحدت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه امامت و ولایت نقش‌محوری در جامعه اسلامی است افزود: ظرفیت تلاش برای حکومت اسلامی از ایام فاطمیه سرچشمه می گیرد 
وی در ادامه به فراز های از سخنرانی رهبر پرداخت ،و افزود: در خصوص بازگشت آمریکا به برجام هیچ عجله و اصراری نداریم.

امام جمعه سیریک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صید غیر مجاز ترال در این منطقه، گفت: مسئولان صید ترال را جمع کنند والا مردم آنها را از این آبها بیرون خواهند کرد.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: مسئولان پای درد و دل صیادان بنشینند و گوش کنند چه اتفاقی بر سر آنها نازل شده است، مردمی که جز صیادی شغل دیگری ندارد.

وی اذعان داشت: صید ترال نه تنها کف دریا را جارو می‌کند بلکه زندگی صیادان منطقه را نابود کرده است.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان گفت: مبارزه با قاچاق، فراهم کردن زمینه کسب رزق و روزی حلال را می طلبد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید