کد خبر: 265784
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پخت و توزیع ۵۰۰۰ پرس غذا در ورامین به نیت مادر سادات

به گزارش اقتصادآینده نیوز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پنج هزار پرس غذا در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین پخته شد و قرار است این میزان غذا شامگاه یک‌شنبه و مصادف با شام شهادت آن حضرت بین نیازمندان توزیع شود.

هر ساله مراسم تشییع باشکوه و نمادین حضرت زهرا (س) در شام شهادت آن حضرت در ورامین برگزار می‌شد که در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این تشییع به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

دیار ۱۵ خرداد امروز و در سوگ دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرای مرضیه (س) سراسر سیاه پوش شد و بعد از نماز ظهر و عصر نیز شاهد تجمع بزرگ عزاداران فاطمی با رعایت فاصله گذاری بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ولایتمداری را ویژگی بارز حضرت زهرا (س) دانست و گفت: ولایتمداری را باید از ایشان آموخت، چرا که در عشق به مردم، ولایت و ولی امرشان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به استقامت در راه ولی از سوی حضرت زهرا (س)، بیان کرد: ایشان اسوه استقامت بودند و همیشه پشتیبانی از ولی حضرت علی (ع) داشتند و این امر مهمی است که جامعه ما امروز هم با گذشته ۴۲ سال از انقلاب اسلامی نیاز مبرم به آن دارد و باید نسلی را تربیت کنیم که به معنای واقعی استقامت داشته باشند و عشق ولایت در دل‌هایشان باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.