کد خبر: 265812
۰
۰
نسخه چاپی

کشف ۲۹۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۵ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۱۴ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۸ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۹۴ هزار و ۶۶۱ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مقدار سوخت کشف شده شامل ۲۵۱ هزار و ۷۸۶ لیتر گازوئیل، ۳۰ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت سفید ،۶ هزار و ۹۸۰ لیتر بنزین و ۴ هزار و۹۳۴ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی بوده که در شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر، نیکشهر و سراوان کشف شدند.

وی با اشاره به توقیف ۳۲ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، بیان کرد: در این رابطه ۲ باند قاچاق سوخت منهدم و ۴۱ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید