رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا:

برگزاری 130 روضه خانگی در قالب طرح سوگواره یاس نبوی در شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: 130 روضه خانگی در قالب سوگواره یاس نبوی در شهرستان شهرضا در راستای اجرای امینانه نیت واقفان در زمان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

برگزاری 130 روضه خانگی در قالب طرح سوگواره یاس نبوی در شهرضا

به گزارش  اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب در خصوص برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه در شهرضا اظهار داشت: برگزاری سوگواره یاس نبی در امامزادگان شهرضا در این ایام در دستور کار است.وی افزود: بر این اساس هفت شب برنامه مداحی، سخنرانی و تلاوت قرآن به صورت مجازی در امامزاده شاهرضا در حال برگزاری است و استقبال شهروندان در بخش مجازی نیز قابل توجه بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با بیان اینکه در امامزاده سید علی اکبر (ع)  نیز از 24 دی ماه به مدت پنج شب اجرای برنامه داریم، افزود: این برنامه نیز با حضور مداحان برگزار می‌شود.وی با بیان اینکه در امامزاده محمدابراهیم روستای زیارتگاه در روز صبح شهادت اجرای برنامه داریم، ادامه داد: در امامزاده عبدالمطلب روستای اسفرجان نیز برگزاری مراسم در ظهر شهادت سخنرانی و عزاداری پیش بینی شده است.
عرب در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح تبرکات فاطمی در شهرستان شهرضا را نداشتیم، ادامه داد: در راستای اجرای نیات موقوفات نیز برنامه سوگواره یاش نبوی در قالب روضه خانگی با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی در 130 خانه برگزار می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید