رئیس دفتر اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:

ثبت وقف جدید در مبارکه در سال جاری/طرح "پدر معنوی" در بقاع مبارکه اجرایی شود

رئیس دفتر اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه گفت: پنج وقف جدید طی 9 ماه امسال در شهرستان مبارکه به ثبت رسیده است.

ثبت وقف جدید در مبارکه در سال جاری/طرح "پدر معنوی" در بقاع مبارکه اجرایی شود

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سیروس منتظم با اشاره به ثبت پنج وقف جدید در شهرستان مبارکه طی 9 ماه گذشته اظهار داشت: یکی از این وقف‌ها توسط واقف بزرگوار رجبعلی روحانی انجام شده که در قالب آن سه طبقه ساختمان مسکونی و تجاری برای حوزه علمیه وقف شده است.وی همچنین به وقف سه طبقه منزل مسکونی برای رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران شهرستان مبارکه اشاره کرد و ابراز داشت: این وقف نیز توسط واقف بزرگوار اصغر بابایی انجام شده که مراحل ثبت آن در حال انجام است.
رئیس دفتر اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه ادامه داد: سه وقف جدید ثبت شده در شهرستان نیز برای ساخت حسینیه، مسجد و ... بوده است.وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان مبارکه نیاز به نیات وقفی اولویت بندی شده است، افزود: بر این اساس در حال حاضر در زمینه کمک معیشتی و تحصیل ایتام، کمک به بیماران خاص، دارو و درمان و وقف برای مددجویان بهزیستی نیازمند وقف جدید هستیم.
منتظم در ادامه با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح "پدر معنوی" در امامزادگان شهرستان مبارکه ابراز داشت: برای این امر پیشنهاد ما این است که از محل درآمدهای فرهنگی بقاع هزینه تحصیل دانش آموزان مستعد و کم بضاعت شهرستان را تامین کنیم.وی ادامه داد: شهرستان مبارکه دارای 17 بقعه است که می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید