کد خبر: 265847
۰
۰
نسخه چاپی

مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک البرز راه اندازی می شود

مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک البرز راه اندازی می شود

البرز-فراهانی-اقتصادآینده:

در جلسه ای که با حضور دکتر حمیدرضاعقاب نشین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز و میراسماعیل صدیق،رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک استان  برگزار شد،تفاهم نامه ایجاد مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک استان منعقد و به امضای طرفین رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز؛دکترحمیدرضا عقاب نشین از انعقاد تفاهم نامه ایجاد مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک با همکاری اتحادیه پوشاک البرز خبر داد و در این خصوص گفت: نظر به توانمندی های تولیدکنندگان صنف پوشاک البرز و پتانسیل های شرکت شهرک های صنعتی استان،تفاهم نامه ای در خصوص استفاده از ظرفیت های طرفین منعقد شد.
وی ادامه داد: همکاری هدفمند در زمینه طراحی و بازایابی و ارائه خدمات به واحدهی صنفی و صنعتی استان و راه اندازی مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک می تواند در سالی که به نام جهش تولید است زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر واحدهای تولیدی صنف پوشاک در سال های آتی را فراهم آورد.

عقاب نشین با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در قالب این تفاهم نامه بستر لازم برای آموزش های تخصصی ویژه فعالان صنف پوشاک کمک را فراهم می کند،گفت: فراهم سازی بستر تامین و تکمیل امکانات لازم دوره های آموزشی مورد توافق و تهیه بسته های آموزشی مورد نیاز آنان،همکاری در معرفی نخبگان صنعت پوشاک البرز و فراهم نمودن بستر لازم برای برگزاری تورهای صنعتی ویژه فعالان صنعت پوشاک از جمله مواردی است که شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در قلب این تفاهم نامه با اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک اجرایی خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: برای راه اندازی مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک، از ظرفیت های بسیاربالای انجمن همگن نساجی و پوشاک و همچنین اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استفاده می شود و باتوجه به  قابلیت های موجود در استان به لحاظ داشتن تشکل های قوی می توانیم شاهد پیشرفت و ارتقای توانمندی واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی باشیم.
در این جلسه رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک استان البرز نیز با بیان اینکه اجرای این تفاهم نامه کمک بسیار خوبی برای معرفی و شکوفایی پتانسیل های  فعالان صنف پوشاک خواهد بود،اظهار کرد:براساس تفاهم نامه منعقد شده 150 متر فضای مورد نیاز برای مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک در اختیار قرار داده می شود.
میراسماعیل صدیق افزود: تهیه و تدوین ماژول ها-بسته های آموزشی مورد نیاز صنف پوشاک،همکاری در جذب متقاضیان دوره های آموزشی با اطلاع رسانی گسترده،تخصیص بودجه سالیانه آموزشی اتحادیه برای اجرای برنامه های عملیاتی مرکز طراحی و بازاریابی پوشاک، از جمله مواردی است که در قالب این تفاهم نامه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید