رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد:

موکب حضرت زهرا (س) در روز شهادت بانوی دو عالم در نجف آباد وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: موکب حضرت زهرا (س) به منظور ارائه خدمات به زائران کربلا در مسیر نجف آباد و تیران و کرون توسط زوج نجف ابادی در روز شهادت بانوی دوعالم به ثبت رسید.

موکب حضرت زهرا (س) در روز شهادت بانوی دو عالم در نجف آباد وقف شد

به گزارش  اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: طرح سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد به ویژه در امامزاده شمس الدین علویجه و امام زاده تقی ابن محسن ابن محمد شهر دهق و در امامزاده ساره خاتون جوزدان مراسم عزاداری با رعابت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.وی با بیان اینکه مبلغان و مداحان اهل بیت به این بقاع متبرکه اعزام شدند، ابراز داشت: از محل موقوفات منطبق نیز نذوراتی بین نیازمندان تقدیم شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد با اشاره به ثبت یک وقف جدید همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در نجف آباد اشاره کرد و گفت: در این روز زوج نجف آبادی به نام حاج محسن مصطفایی و زهرا قیصری یک هزار و 800 متر باغ ویلای مجهز خود را که در مسیر زائران کربلا بود به نام اوقاف به ثبت رساندند که این موقوفه برای استراحت زائران کربلا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 20 وقف در شهرستان نجف آباد به ثبت رسیده است، ادامه داد: 14 وقف این شهرستان جدید به ثبت رسیده و 6 مورد نیز در سال‌های گذشته وقف شده اما اقدامات ثبت آن انجام نشده بود.
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دارالقرآن، مسجد و مجموعه فرهنگی، وقف برای پخت نان در شب‌های جمعه و ... وقفهای جدید این شهرستان بوده است، ادامه داد: همچنان در زمینه قرآن، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به معیشت نیازمندان و ... از نیازهای احصا شده این شهرستان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید