حجت الاسلام نصر اصفهانی:

1370 سند جدید برای موقوفات اصفهان طی 10 ماه امسال صادر شد

معاون سابق امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه تکلیف صدور دو هزار سند مالکیت برای موقوفات در استان اصفهان تا کنون بیش از یک هزار و 370 مورد محقق شده است، گفت: در این زمینه نیز 69 درصد تحقق برنامه سالانه را داشته ایم.

1370 سند جدید برای موقوفات اصفهان طی 10 ماه امسال صادر شد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمود نصر اصفهانی در آئین تکریم و معارفه معاونت حقوقی این اداره کل با بیان اینکه این معاونت دارای وظایف خطیری است، اظهار داشت: در این معاونت کمیسیون های مختلفی وجود دارد که هر کدام در سطح مختلف تعریف شده ای است که برنامه مشخصی را دارند.وی با بیان اینکه در کمیسیون بهره وری اقدامات ویژه‌ای در دستور کار دارد و این کمیسیون بار زیادی را برای معاونت حقوقی ایجاد کرده است، ادامه داد: کمیسیون های منابع طبیعی، املاک، ثبتی، جلسات بنیاد مسکن، شورای حفظ بیتالمال و ... در این معاونت هر کدام دارای وظایف تعریف شده ای است که مدیریت ویژه‌ای را می طلبد.
معاون سابق امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه همه اقدامات صورت گرفته در راستای احیای حقوق موقوفات بوده است، اضافه کرد: در سال گذشته عملکرد خوبی را داشته‌ایم.وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در زمینه تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی 500 مورد تکلیف بوده و تاکنون 315 مورد محقق شده است، ادامه داد: 63 درصد برنامه سالانه محقق شده است.
حجت الاسلام نصر اصفهانی با بیان اینکه در زمینه تکلیف صدور دو هزار سند مالکیت برای موقوفات در استان اصفهان تا کنون بیش از یک هزار و 370 مورد محقق شده است، اضافه کرد: در این زمینه نیز 69 درصد تحقق برنامه سالانه را داشته ایم.وی با بیان اینکه در زمینه اسناد اجاره‌ای در 10 ماه امسال 99 درصد و سالانه 83 درصد برنامه محقق شده است، افزود: تاکنون 800 پرونده استیجاری ثبت شده است.
معاون سابق امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه اجرای حکم 72 مورد را در دستور کار داشتیم، تصریح کرد: بیش از 72 مورد عملکرد داشتیم.وی با بیان اینکه 50 پرونده در زمینه منابع طبیعی و 160 پرونده کمیسیون املاک را پیگیری کرده‌ایم، ادامه داد: در این زمینه در شهرستانها همکاری خوبی را داشتیم.
حجت الاسلام نصر اصفهانی ضمن تبریک به حجت الاسلام توسلی به دلیل انتصاب در معاونت حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: برای وی ارزوی موفقیت دارم و این انتخاب شایسته بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید