کد خبر: 266322
۰
۰
نسخه چاپی

۴۵ نفر صیاد غیرمجاز در اندیمشک شناسایی شدند

سعید عیدی گماری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۳ پرونده شکار و صید غیرمجاز برای برخورد با متخلفان در شهرستان اندیمشک تشکیل شد که ۶ پرونده مربوط به صید و ۲۷ پرونده نیز مربوط به شکار غیرمجاز است.

وی افزود: در حوزه صید و شکار غیرمجاز نیز ۱۱ پرونده پس از تکمیل و سیر مراحل قضائی، میزان وصول ۱۲ میلیون تومان بود که آثار مخرب این دست اقدام به مراتب بیش از جرایم است.

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک با تأکید بر اینکه محیط زیست امانت الهی است، گفت: باید با فرهنگ‌سازی از بروز اشتباهات در رفتار خویش با طبیعت، پرندگان و به طور خاص محیط زیست پرهیز شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حوزه حراست از محیط زیست، عنوان کرد: ۴۵ نفر صیاد و شکارچی غیرمجاز در اندیمشک شناسایی و برای سیر مراحل قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند.

عیدی گماری افزود: با همه شکارچیان، صیادان، فرد و یا افرادی که به شکار، صید، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا مرده اقدام کنند، برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست اندیمشک از شهروندان خواست تا در حفظ و حراست محیط زیست یاری‌رسان محیط‌بانان باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید