فرد نابینا هم این آفساید را نمی‌گرفت

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، رحمان رضایی عصر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما به بازی مسلط بودیم و تیم مقابل خیلی جسته و گریخته ضد حمله زدند و کلاً نفت مسجد سلیمان یکی دو ضد حمله بیشتر نزد و در تمام بازی مسلط بودیم.

وی در انتقاد به وضعیت داوری تصریح کرد: چه فایده‌ای دارد پنج روز تلاش کنیم ولی وقتی داور روی خط است و می‌بیند که آفساید نیست و آفساید اعلام می‌کند، اگر جایی بود که شلوغ بود بالاخره حق با ایشان است و ولی وقتی دو بازیکن هستند چگونه آن توپ را آفساید می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور اشتباه فاحشی انجام داد و واقعاً می‌توانم بگویم یک فرد نابینا هم می‌تواند ببیند که این توپ آفساید نبود و هرچه زحمت می‌کشی با یک اشتباه خراب می‌شود، پس بیایید از اول خودتان معلوم کنید چه کسی ببرد و چه کسی ببازد چرا ۲۲ نفر اینقدر می‌دوند و این همه مقدمات و استادیوم و غیره به کار می‌گیرند، بس کنید.

وی ادامه داد: عملکرد تیم بسیار خوب بود و از کناره‌ها و از وسط صاحب موقعیت‌هایی شدیم؛ قصد اضافه کردن شخص جدیدی به کادر نیز نداریم و امیدواریم این روند خوب ادامه پیدا کند ولی داور تعیین کرد بازی چگونه پیش برود.

رضایی با بیان اینکه تیم عملکرد فوق العاده‌ای را داشته و در چند صحنه موقعیت گل داشته است، افزود: برای نیم فصل دوم نیاز به خرید چند بازیکن داریم و خلاءها را پر کنیم؛ از روز اول مصر بودیم که چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا بتوانیم تیم را تکمیل کنیم ولی باشگاه این اجازه را نداد و پاسخی جز بودجه نداریم و در توانمان نیست نشنیدیم ولی باشگاه قول خرید بازیکن در نیم فصل داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید