کد خبر: 266677
۰
۰
نسخه چاپی

بی توجهی به مسائل معیشتی و رفاه مردم موجب آسیب به ستون دین است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به رزمایش مقتدرانه و بازدارنده و امنیت آفرین ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: این رزمایش پیام‌هایی داشت که آن‌هایی که باید متوجه شوند حتماً متوجه شده‌اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به تلاش دشمن برای زیرسوال بردن آثار مثبت و بازدارنده این رزمایش‌ها افزود: این رزمایش‌های دو هفته‌ای و ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی، پیام‌های زیادی را با خود به همراه داشت.

رحیمی با بیان اینکه برخلاف جیغ معاندان و جاهلان و دوگانه‌سازان فرصت‌طلب، این رزمایش در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم برگزار شده است، گفت: کیست که نداند معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است و با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می‌شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایش قدرت، علاوه بر این‌که ارعاب‌بخش دشمن است اطمینان‌بخش دوستان نیز هست، ادامه داد: حامیان منطقه‌ای ما در جبهه مقاومت اکنون دو نوع اعتماد به ایران دارند، اول این‌که ایران حامیان و دوستان خودش را تنها نمی‌گذارد و دیگر اینکه جبهه مقاومت به‌خوبی درمی‌یابد که ایران توان‌مندتر از گذشته و مقتدرتر از قبل با دستی پُر و نیرویی مستعد، آماده پیکار با دشمنان مقاومت است.

امام جمعه ابهر به سیاست گذاری و مدیریت غلط در بازار سرمایه بورس اشاره کرد و گفت: همه باید متوجه باشند که توجه نکردن به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است که در نهایت منجر به ضربه زدن به جامعه اسلامی خواهد شد.

رحیمی با تاکید بر لزوم تلاش برای حفظ سرمایه‌های خرد مردم در بازار بورس افزود: مجلس و قوه قضائیه به‌عنوان دو قوه نظارتی باید با تدبیر و سنجیدگی و به‌دور از مواضع هیجانی و برای حمایت منطقی از مردم وارد عمل شده و به دولت کمک کنند و دولت نیز این کمک‌ها را مشتاقانه بپذیرد.

وی با تقبیح قیمت گذاری‌های دستوری، دستورالعمل‌های اشتباه و ده‌ها اقدام شبیه این کارها از اختلافات بر سر بودجه گفت: این اقدامات زمینه را برای کاهش اعتماد به بورس فراهم کرده است و در اوضاع کنونی بیشترین ضرر زیان شامل سهامداران خرد خواهد شد که با اعتماد به فراخوان‌های دولتمردان به میدان آمده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: از دست رفتن سود یا سرمایه مردم که با اعتماد به فراخوان‌های دولت وارد بازار سرمایه شده‌اند نوعی آسیب به سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5127962/بی-توجهی-به-مسائل-معیشتی-و-رفاه-مردم-موجب-آسیب-به-ستون-دین-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید