کد خبر: 266952
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰۰ بیمار کرونایی در قم بستری هستند

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در گفت و گویی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به چهارم بهمن ماه ۱۸ بیمار جدید کرونایی در قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

قدیر در ادامه بستری شدن ۱۵ بیمار را مورد توجه قرار داد و گفت: ۱۴ بیمار کرونایی که طی روزهای گذشته بستری شده بودند نیز ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین تعداد فوتی های کرونایی یک روز گذشته را صفر عنوان کرد و افزود: از مجموع بیماران بستری در استان ۹ تَن بد حال می باشند. 

قم از بیستم دی ماه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.          

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید