کد خبر: 267050
۰
۰
نسخه چاپی

تأمین سرمایه در گردش طرح‌های توسعه‌ای خراسان جنوبی توسط بانک توسعه تعاون

رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از تأمین سرمایه در گردش پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای خراسان جنوبی توسط این بانک خبر داد.

تأمین سرمایه در گردش طرح‌های توسعه‌ای خراسان جنوبی توسط بانک توسعه تعاون

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به خراسان جنوبی ضمن بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بیرجند، سربیشه، نهنبدان و خوسف و سایر شهرها و مناطق استان گفت: در این سفر ضمن رصد توانمندی‌های خراسان جنوبی، برنامه اعطای تسهیلات و تأمین سرمایه در گردش برخی از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان مورد تدقیق قرار می‌گیرد.

فتاحی در بازدید از شرکت تعاونی شترمرغ داران افق کویر سربیشه از اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون جهت ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به این شرکت تعاونی خبر داد.وی همچنین در بازدید از کارخانه ستاره کیان بیرجند بابیان اینکه رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محدودیت زدایی است عنوان کرد: جامعه هدف طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی دولت به ویژه این وزارتخانه محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و عشایری و رونق اقتصادی مناطق بوده است.

فتاحی همچنین در بازدید از پروژه پرورش شترمرغ شرکت تعاونی شترمرغ داران افق کویر سربیشه، بابیان اینکه رویکرد بانک توسعه تعاون در بخش تعاون حمایت صددرصدی است گفت: درخواست تسهیلات شرکت از محل منابع متمرکز طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در ۳ فاز مطرح گردیده و مراحل آن نیز جهت پرداخت در جریان است.

دیدار با استاندار خراسان جنوبی

فتاحی که به همراه حجت میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حضور ملانوری استاندار خراسان جنوبی سخن می‌گفت اظهار داشت: مزیت‌های زیادی در بهره‌مندی از ذخایر سرشار استان و رونق تولید منطقه وجود دارد، که در اعتلای وضع اشتغال استان نیز اثرگذار است.

فتاحی به تبیین عملکرد بانک و دستگاه‌های همکار در طرح‌های اشتغال‌زایی به ویژه طرح ملی حمایت از اشتغال روستایی و عشایری پرداخت و گفت: اقدامات دستگاه‌های دولتی و علی‌الخصوص دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت فراهم‌سازی زمینه‌های کار و اشتغال برای افراد جویای کار بوده است.وی بابیان دغدغه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ساماندهی وضعیت اشتغال استان‌ها افزود: سفر به خراسان جنوبی با حضور مدیران ارشد وزارتخانه به منظور بررسی کمبودها، معضلات و فرصت‌های موجود وزارتخانه در حال انجام است.

گفتنی است در این نشست در خصوص نیازهای حائز اهمیت مردم و استان مواردی ازجمله تکمیل، توسعه و تأمین اعتبار برای پروژه‌های خیریه علی‌اکبر، آب‌درمانی بهزیستی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زیرکوه و کویرتایر مطرح و مطالبه گردید.

بانک توسعه تعاون در احداث و تکمیل دو پروژه ورزشگاهی استان خراسان جنوبی مشارکت می‌کند

سید باقر فتاحی همچنین در بازدید از پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی کارگری شهرستان سربیشه، آمادگی تأمین مالی پروژه‌های ورزشگاهی شهرستان‌های سربیشه و نهبندان توسط بانک توسعه تعاون را اعلام نمود. وی ضمن ابراز امیدواری از بهره‌برداری این پروژه در اوایل سال ۱۴۰۰ گفت: با همکاری بانک و دستگاه‌های اجرایی، به زودی در افتتاح این پروژه‌ها حضور خواهیم یافت .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید