پیروزی مس سونگون در فینال نفس‌گیر با سن ایچ ساوه

پیروزی مس  سونگون در فینال نفس‌گیر با سن ایچ ساوه

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  دیدار تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه با برتری ۵ بر ۴ تیم میزبان به پایان رسید.

 

تیم‌های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۵ امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۵ بر ۴ مس به پایان رسید.

 

در حالی که تیم مهمان در دقایق ابتدایی بازی با دفاع منطقی به دنبال حفظ دروازه خود بود، در دقیقه ۴ توانست توسط علی مروتی به گل نخست خود دست پیدا کند. در ادامه و پس از گل نخست این دیدار، بازیکنان مس با شدت بیشتری به سمت دروازه سن ایچ حمله کردند اما موقعیت‌های این تیم ثمری نداشت تا بازی دو تیم با برتری تیم مهمان دنبال شود.

 

در ادامه بازی علیرضا صمیمی و سینا پرکاس به عنوان دروازه‌بانان دو تیم عملکرد خوبی داشتند تا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند. بازیکنان سن ایچ یک‌بار هم دروازه مس را به لرزه درآوردند. در حالی که بازی تا دقیقه ۱۶ با برتری یک بر صفر تیم مهمان دنبال می‌شد، فرهاد فخیم توانست با شوت محکم خود بازی را به تساوی بکشاند. تنها یک دقیقه بعد از گلزنی کاپیتان مس سونگون، گل دوم این تیم توسط علیرضا عسگری به ثمر رسید.

 

درخشش علیرضا صمیمی پس از ۲ گل بازیکنان مس، اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد تا بازی با برتری ۲ بر یک تیم میزبان دنبال شود. در حالی که نیمه نخست با پیروزی مس در حال پایان بود، مهدی کریمی در دقیقه ۲۰ یک‌بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کرد تا این نیمه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

 

در آغاز نیمه دوم این تیم میزبان بود که تلاش بیشتری برای گلزنی داشت تا ۳ امتیاز این دیدار حساس و خانگی را کسب کند اما حملات این تیم بی‌ثمر بود و بازی با تساوی ۲ بر ۲ دنبال شد. در دقیقه ۲۷ بازی این علیرضا عسگری بود که گل سوم مس سونگون را وارد دروازه تیم مهمان کرد تا دوباره مس از حریف خود پیش بیافتد.

 

در دقیقه ۳۶ داور این دیدار یک ضربه پنالتی به نفع سن ایچ اعلام کرد که علی مروتی پشت این ضربه ایستاده و بازی را به تساوی کشاند. یک دقیقه بعدازاین گل بابک نصیری توانست چهارمین گل مس را به ثمر برساند اما شادی بازیکنان مس تداوم نداشت مهدی کریمی در دقیقه ۳۸ دوباره بازی را به تساوی کشاند.

 

در حالی که بازی با تساوی ۴ بر ۴ در حال اتمام بود، فرهاد فخیم در فاصله ۵ ثانیه تا پایان بازی توانست گل پنجم مس را وارد دروازه سن ایچ کند تا این بازی با پیروزی ۵ بر ۴ مس سونگون به پایان برسد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید