قطعی احتمالی برق با سامانه برق من اطلاع‌رسانی می‌شود

قطعی احتمالی برق با سامانه برق من اطلاع‌رسانی می‌شود

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  تامین برق پایدار بخش خانگی و مراکز حساس رسالت اصلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، اما چنانچه برودت هوا، احتمال اعمال خاموشی را افزایش داد، این خاموشی‌ها از طریق سامانه برق من اطلاع‌رسانی می‌شود.

مشترکان فهیم شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من و ثبت شناسه‌ی قبض خود در این اپلیکیشن از زمان خاموشی‌ها مطلع شوند.

این گزارش حاکی است؛ پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ورود موج جدیدی از سرما به کشور حکایت دارد که این امر افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری را اجتناب‌ناپذیر می‌سازد. افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری موجب شده سهم تامین سوخت نیروگاه‌ها با محدودیت روبرو شده و ناگزیر به استفاده از سوخت دوم شویم. اعمال صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا به‌راحتی و بدون نیاز به استفاده از سوخت دوم این شرایط پشت سرگذاشته شود.

چنانچه شرایط مصرف گاز به حدی باشد که نیروگاه‌ها با محدودیت روبرو شده و نیاز به اعمال خاموشی باشد، این خاموشی‌ها بوسیله‌ی برنامه نرم‌افزاری (اپلیکیشن برق من) سامانه برق من، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، ضمن تشکر از همراهی‌های مردم بابت مدیریت مصرف و اولویت‌بخشی به مدیریت مصرف انرژی، کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای محیط زندگی، از مدار خارج کردن وسایل برقی غیر ضروری و خاموش کردن لامپ‌های اضافه کمک خواهد کرد تا روزهای سخت پیش رو با تداوم پایدار برق به خوبی پشت سرگذاشته شود.

مشترکان گرامی برق شرکت توزیع نیروی برق تبریز، می‌توانند با ثبت نام در این سامانه، تمامی خدمات مورد نیاز را بدون مراجعه‌ی حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای دریافت نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید