کد خبر: 267199
۰
۰
نسخه چاپی
مديرعامل بانك صنعت و معدن:

پرداخت تسهيلات اين بانك در ده ماهه امسال 54 درصد افزايش داشته است

دكتر حسين مهري عنوان داشت: مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به واحدهاي توليدي در 10 ماه نخست سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ميزان 54 درصد افزایش پیدا کرده است.

پرداخت تسهيلات اين بانك در ده ماهه امسال 54 درصد افزايش داشته است

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از پایگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق افزود: بيشترين ميزان تسهيلات پرداختي در بخش تسهيلات ريالي و با اولويت تأمين سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي و معدني بوده است.
دكتر مهري تصريح كرد: گزينش مشتريان خوش حساب و توانمند و پس از آن نظارت دقيق بر اجرای طرح ها هدف مهمی است که از سوي اين بانك همواره دنبال می شود چراکه اعتقاد داريم اگر طرح توسط متقاضي داراي اهليت و صلاحيت و در مدت زمان تعريف شده در پروژه و بدون اتلاف وقت به درآمد زایی برسد، بازپرداخت تسهيلات و بازگشت منابع بانك نيز در زمان مقرر، تحقق خواهد يافت.
مديرعامل بانك صنعت و معدن با اشاره به نقش اين بانك در به سرانجام رساندن طرح هاي ملي كه با هدف توسعه اقتصادي و صنعتي كشور به اجرا مي رسد خاطرنشان كرد: با وجود محدوديت هايي كه در منابع بانكي به لحاظ تحريم هاي ظالمانه اقتصادي وجود داشت، توانستيم به بخش زيادي از تعهدات خود عمل كنيم و در بخش مصوبات و انعقاد قراردادهاي تسهيلات نيز در ده ماهه سال جاري شاهد 46 درصد رشد بوده ايم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید